loading...
انجمن زندگی موفق
محمد امین بازدید : 103 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)
پيامي از دل محرومين ايران به هاشمي: «من روستايي هستم»+تصاوير

خلاصه اي از مطلب :

«من يک روستايي انقلابي‌ام»، «من يک روستايي هستم، حتي اگر به شناسنامه‌‎ام معترض شوند»، «روستايي بودن افتخار من است» و «روستا ريشه من است» جملات و دلنوشته‌هاي اعتراضي روستاييان کشورمان به اظهارنظر اخير آيت‌الله هاشمي است.


ادامه اين مطلب : پيامي از دل محرومين ايران به هاشمي: «من روستايي هستم»+تصاوير


50 results
  1. شهداي شهرضا

    www.shohadaeshahreza.blogfa.com/8907.aspx

    ... گوشه چشمي بر من فکن، مهدي ... چشمانم را به جمالت منور فرما و از خدا مي ... حاجي هاشمي.

  2. پرواز در آسمان رهايي - بسيج و بسيجي

    esargar.blogfa.com/category/12

    ... مردمي و خدمت به محرومين و ... متين از دل ارزشهاي بارور ... من از تمامي بسيجيان ...

  3. از عاشورا تا غدير - Alhassanain(p) for ...

    alhassanain.org/persian/?com=book&id=80

    آن طرفه شهيد زنده ام من كه به عمر از ... را از دست و دل گشود رو به ... ايران اگر چه از ...

  4. مبلمان وسيسموني كودك نازپروران

    cisco.parsfa.com/page-9.html

    در نشست علني امروز مجلس شوراي اسلامي، محمود احمدي‌نژاد پس از ... از مشكلات كه به ...

  5. اصغر جوجو کجائي؟ - اخبار

    asadi-jojo.blogfa.com/cat-9.aspx

    ... ساله براي اقتصاد ايران به معناي از دست دادن توليدي ... هاشمي ، دانشگاه ... از من سر نزده است. ...

  6. انقلاب اسلامي

    basijiyan.rozblog.com/Cat/3/3.html

    جريان فكري اسلامي،از ابتداي ورود تجدد يا در واقع شبه تجدد به ايران، از خود ... دل من نوحه مي ...

  7. هجوم آرام و خواب غفلت .... !

    www.shia-news.com/fa/news/56956/...

    ... اسلام و ايران، از آن سوي ... من فكرم به طرف ايران معطوف شد ... محرومين و فقرا ...

  8. شهرستان يکهزار شهيد انديمشک

    1000ghoghnoos.blogfa.com/8905.aspx

    ايشان يك بار پيامي به ... كه من به هيچ كس در ايران ... برخاسته از دل و جان ...

  9. حقوقي وامور مجلس

    www.hvm.ir/print.asp?id=41503

    حتي كينه ها از دل ... شش گام از نقطه شروع به ايران ... هادي روستايي است. من قبل از ...

  10. عمليات پايگاه بسيج شهداي ايرنا - در مورد گوشه اي از ...

    last12.blogfa.com/cat-1.aspx

    ... ترسد، از ايران به تركيه از تركيه ... از من بگيريد و به او ... هاشمى رفسنجانى به ...

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 1397
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 2
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 15
  8. آی پی دیروز : 96
  9. بازدید امروز : 82
  10. باردید دیروز : 435
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 7
  13. بازدید هفته : 82
  14. بازدید ماه : 5,891
  15. بازدید سال : 45,732
  16. بازدید کلی : 769,696